Saturday, October 15, 2016

Ontwikkeling Van Die Inhoud

GP Strategieë proses is gebaseer op 'n bedryf bewys, multifasige instruksionele stelsels ontwerp (ISD) of sistematiese benadering tot opleiding (SAT) wat die volgende insluit: Ons konsekwente gebruik van hierdie metode, ook verwys na as Addie of PADDIE, resultate in opleiding oplossings wat voorsiening toegeneem doeltreffendheid, produktiwiteit, gehalte, en winsresultate vir jou besigheid. Die onderstaande grafiek illustreer die belangrikste elemente van die ISD / SAT benadering. Skik vir niks minder as 'n hoogs bedrewe span. Opleidingsprogram Evaluering Evaluering van 'n opleidingsprogram is 'n integrale deel van die opleiding proses en kom herhaaldelik in GP Strategieë analise, ontwerp, ontwikkeling, en implementering fases. Voor die implementeringsfase, evaluering fokus op die versekering dat die inhoud akkuraat en volledig aandag aan die vaardighede en kennis jou werknemers nodig het om hul werk doeltreffend te doen. Dit word gedoen deur middel van jou vakexperts hersiening en goedkeuring van die materiaal ontwikkel gedurende die ontleding. ontwerp. en ontwikkelingsfases. Tydens die implementeringsfase, die fokus van evaluering verskuif na die bepaling van die impak van die opleidingsprogram. Demonstreer die impak van jou program deur evaluering. Daar is verskeie vlakke van evaluering wat gebruik kan word tydens en na die implementeringsfase. Die vlak wat jy vir jou oefenprogram te kies, hang af van die tipe opleiding impak wat jy wil om aan te toon en oor die tyd en geld wat jy wil spandeer om daardie impak te demonstreer. Hierdie vlakke van evaluering sluit in: Deelnemer reaksie levelAt hierdie vlak die ding statistieke sluit deelnemer tevredenheid uitgespreek met die opleiding materiaal en opleiding te lewer. GP strategieë gebruik inhoud evaluering en instrukteur evaluering gereedskap om terugvoer te vra oor hierdie ding statistieke van die deelnemers. Vaardigheid en die oordrag van kennis levelThe prestasie statistieke op hierdie vlak sluit deelnemer tellings op eksamens en praktiese vaardigheid aanslae. Pre-opleiding en post-opleiding eksamens en praktiese vaardigheid aanslae verwag om die doeltreffendheid van die opleidingsprogram te meet in die oordrag van die verlangde kennis en vaardighede om die opleiding gehoor. Vaardigheid en kennis aansoek levelThe prestasie metrieke op hierdie vlak is die mate waarin die opleiding van deelnemers hul nuwe kennis en vaardighede toe te pas in die werklike prestasie van hul werk. Post-opleiding waarnemings en onderhoude gebruik kan word om hierdie prestasie metrieke evalueer. Maatskappy se resultate levelIdeally, die besluit om te ontwikkel en te implementeer 'n opleidingsprogram om 'n maatskappy se prestasie tekort regstel word ondersteun deur 'n ontleding van die huidige maatskappy se prestasie teen gewenste maatskappy se prestasie. Dit sal 'n skakel tussen die prestasie gaping en 'n kunstenaars kennis en / of vaardigheid tekort identifiseer. Die maatskappy se resultate vlak analise identifiseer die ding statistieke te evalueer na implementering opleiding sodat jy sukses 'n program in die bereiking van die maatskappy se prestasie te verbeter kan meet. Kontak ons ​​vandag om meer te leer oor GP Strategieë inhoud evaluerings: ontwikkeling van die inhoud Opleiding Beste Praktyke en organisasiesukses Sommige van die beste maatskappye vandag besef dat voortdurende leer en ontwikkeling is die sleutel tot organisatoriese sukses. Vir hierdie doel, kan professionele afrigters gehuur word om opleidingsessies te doen oor spesifieke onderwerpe. Hierdie opleiers het die verantwoordelikheid om opleiding strategieë wat help in die behoud van kennis en die werknemers in staat stel om sukses in die werkplek te bereik. Afrigters moet bedag wees op 'n paar opleiding beste praktyke te wees om hierdie doel te bereik. In hierdie artikel sal 'n paar van die beste praktyke wat gevolg moet word in die opleiding bedryf te hersien. Sommige van die mees doeltreffende leer en ontwikkelingsprogramme vandag sluit die volgende beste praktyke: 1. Opleidingsprogramme moet-strategie gedryf word Afrigters moet deeglik bewus dat alle opleidings - en ontwikkelingsprogramme moet in lyn wees met die algehele strategiese doelwitte van die organisasie se nie. Hulle moet nou interaksie met die kliënte om te verseker dat die ontwerp en geïmplementeer programme help om besigheid sukses te behaal deur die oorwinning van 'n gebied van verbetering. Die afrigters moet die leerdoelwitte en die maatskappy se doelwitte te pas by die opleiding meer toepaslik maak. 2. Stel kriteria om sukses te definieer Die sukses van opleidingsprogramme moet gemeet word teen verskillende kriteria. Opleidingsprogramme moet lei tot 'n opbrengs op belegging, hetsy in die lang termyn of kort termyn. Professionele afrigters moet duidelik uiteensit hoe die opleiding inisiatiewe help die organisasie om sy doelwitte ten volle te bereik. Die tydraamwerk moet geïdentifiseer aan die begin, en 'n her-evaluering van die programme moet gedoen word op 'n gereelde basis. 3. Opleidingsprogramme moet ondersteun word deur die sleutel strategieë, stelsels, strukture, beleid en praktyke Wanneer die ontwerp van 'n opleidingsprogram, moet die afrigters verseker dat leer is in lyn met en direk deur organisatoriese strukture, gesagslyne, besluitneming, waardes en ander sakepraktyke. Dit sal help om grense die gewenste resultate te vestig en te versterk. 4. Opleiding moet gedryf word deur baie kanale Sommige van die beste afrigters in die bedryf te help om die organisasies te verken en te benut verskillende platforms om leeruitkomste te versterk en te verseker dat mense die regte vaardighede op die regte tyd, op die regte manier en op die regte prys. Hulle nou skakeling met die maatskappye om metodes, soos klaskamer lesing en rolspel, op-die-werk aansoek, e-leer, en die gebruik van ander tegnologie en ondersteuning gereedskap tap om leerstyle van elke werknemer aan te pas. Elke benadering bied verskeie voordele en gekyk moet word na vir die lewering van effektiewe opleidingsprogramme. 5. Leer deur te doen en die vestiging van gedeelde aanspreeklikheid Sommige van die beste programme in staat stel om die werknemers om hul potensiaal te maksimaliseer deur selfgerigte opleiding en ontwikkeling. Deur die identifisering van hul eie behoeftes, die skep van individuele leer planne en soek leergeleenthede word werknemers aangemoedig word om verantwoordelikheid vir leer te aanvaar en die geleerde konsepte toe te pas by die werk. Deur te eksperimenteer en leer deur te doen, kan 'n werknemer homself vind meer doeltreffend by die werk te wees en bydra tot organisatoriese sukses. Baie afrigters erken dat leer is gebou rondom optrede eerder as teorie. Opleiding beste praktyke kan wissel na gelang van die spesifieke situasie, kultuur en volwassenheid van elke organisasie. Maar die beste afrigters verseker dat hulle is deeglik bewus van die opleidingsbehoeftes voor die implementering van enige inisiatief. Die bedryf is gebou rondom die oortuiging dat die proses om dit te doen, weerspieël en leer is 'n deurlopende een. Mark Thomas is 'n ywerige leser en skrywer van onderwerpe wat verband hou met menslike hulpbronontwikkeling, werwing, opleiding en die vestiging van 'n leerkultuur in organisasies vandag se. Hy dra gereeld tot Graad Jungle 'n kollege student hulpbron. Geskryf vir TrainingIndustry ontwikkeling van die inhoud Op GP strategieë, verstaan ​​ons jy nie belangstel in 8220; opleiding vir opleiding sake.8221; Jy moet hard-hitting, treffende ontwikkeling en lewering van oplossings wat die spesifieke behoeftes van jou werknemers aan te spreek, te lewer waarde vir jou opleiding dollar, en produseer bottom-line resultate. Dis wat GP strategieë lewer. Met meer as 40 jaar ondervinding as 'n opleidingsverskaffer, ons kas van beste praktyke, bewys proses. en lesse wat geleer is soos geen ander. Ons lang lewe is te danke aan die feit dat weve gebly op die voorpunt-van die bedryf, baanbrekerswerk nuwe strategieë en metodes van dienslewering aan ons servicesand jou resultscontinually verbetering, wat hou waarom sommige van die bedryf se mees invloedryke professionele kies om te werk by GP strategieë . Van beplanning en ontwikkeling te implementering en evaluering. jy kan reken op GP Strategieë vir 'n bewese benadering tot opleiding ontwikkeling van die inhoud wat styf is gefokus op bring jy die hoogste waarde opleiding moontlik deur modes en strategieë wat die volgende insluit: LearnUpon Kondig Vrystelling van Sales Force integrasie ontwikkeling van die inhoud November.12.2015 Deur: JP George Opleiding Werknemers met Gamification ontwikkeling van die inhoud November.05.2015 Oorbrugging van die betrokkenheid Gap: Hoe Microlearning bring die World of Customer Experience om Werknemer Onderwys Skakel aan en meng Blended Learning Alles Begin met die inhoud Strategie Die transformasie van L & D in 2015-2025 Reis in die Microlearning Landscape Bekendstelling pad Ontleding as 'n instrument vir die modellering en kwantifisering Impak van Opleiding Teorieë Die voordeel van happiegrootte Simulasies Opleidingsprogram Ontleding Sodra jy die besigheid geval vir die ontwikkeling van 'n opleidingsprogram het, die volgende stap is om 'n front-end-analise uit te voer om vas te stel watter inligting in jou opleidingsprogram ingesluit moet word en-ewe belangrik-wat moet nie ingesluit word. Die analise fase is 'n kritieke stap in die proses, aangesien dit die grondslag vir jou oefenprogram vestig. Die ontleding sal help: Identifiseer werk rolle ingesluit moet word in die opleidingsprogram Vas te stel spesifieke take wat uitgevoer word deur personeel aan elke taak rol Bepaal watter take sal ingesluit word in die opleidingsprogram Gee 'n oorsig van die vaardighede en kennis wat nodig is vir die korrekte uitvoering van die take Ontbloot leerder eienskappe wat geakkommodeer moet word deur die opleidingsprogram Vergader 'n ontleding span hand uitgesoek om sukses te verseker. Die analise is gedoen deur 'n span wat jou vakexperts, uitgesoekte toesighouers, gekies job bekleërs, en GP Strategieë instruksionele tegnoloë insluit. Met al hierdie mense verteenwoordig op die ontleding span nie net help verseker dat die geldigheid van die opleidingsprogram, maar begin ook om die werknemer te koop-in en eienaarskap wat so belangrik is vir sukses is ontwikkel. Die analise sluit sommige of al die volgende aktiwiteite: onderhoude opnames Waarnemings van on-the-job prestasie Resensies van beskikbare toerusting dokumentasie Resensies van beskikbare posbeskrywings Resensies van beskikbare prosedures Toegang tot 'n oplossing te vind wat gaan verder as opleiding. Die finale produkte van die analise fase sluit in: Bekragtig werk taaklyste Trein / nie-trein besluite Vaardigheid en kennis state vir take om opgelei te word Terwyl dit is intermediêre produkte uit die oogpunt van die skep van jou oefenprogram, hulle bied ook waardevolle inligting wat gebruik kan word om dinge soos nuwe huur keuringskriteria, posbeskrywings en prosedures te skep. Kontak ons ​​vandag om meer te leer oor GP strategieë ontwikkeling van die inhoud-analise:


No comments:

Post a Comment