Thursday, October 6, 2016

Eod Trading - Vir Diegene Wat Die Hele Dag Werk !

EOD Trading - Vir diegene wat die hele dag werk! Hallo almal, Ek hoop dit sal ok met die tradimo admin se? Ek is die handel \ leer om handel te dryf vir 6 jaar nou en aan die begin van verlede jaar uiteindelik besef wat ek doen (tradimo was nie hier om my te help). Ek werk vir 'n lewe en kyk vir handel setups aan die einde van elke dag. Laaste wysiging 28 Januarie 2013 14:28 deur MBranjo Ek sal plaas 'n paar screenshots met verduidelikings toe ek by die huis kom, maar die basiese prinicples is hier: Heel eenvoudig ons is op soek na pen bar terugskrywings op die daaglikse tydraamwerk. Dit is belangrik dat jou kaarte sluit die daaglikse kers op 1700hrs New York tyd. As hulle nie, dan moet jy 'n paar kaarte wat te doen. Ek weet dat my kaarte te doen, maar ek dink nie hulle is verbind met tradimo sodat jy kan 'n paar grawe doen om geskikte kaarte te vind. Die pen bar moet verwerp 'n belangrike S \ R vlak, dinamiese S \ R (Gegenereer deur die 8 & 21 dae EMO se) of die 50% fib retracement. Hoe meer samevloeiing ons het, hoe beter. Stop verlies is 1 pit bo die stert van die pen bar en die inskrywing is een pit bo die neus. Doel is altyd 2x jou risiko. Met meer ondervinding inskrywing, tot stilstand kom en teikens kan word op grond van ander dinge, maar vir nou kan jy vashou aan hierdie reëls. Dit is slegs een van die setups Ek handel en alhoewel jy net sowat 5 setups per jaar per geldeenheid paar kan sien kom hulle met 'n hoë% van wenners. Dit is die naaste opstel om met aces wat jy sal sien in forex. Vir diegene wat pen bars, leuens en dinamiese S / R vlakke asseblief voort te gaan en terug toets te verstaan ​​- vir diegene wat nie 'n idee wat ek praat, sal screenshots en verduidelikings vanaand gepos.


No comments:

Post a Comment