Wednesday, October 12, 2016

Eod Posisie Handel Stelsel

EOD posisie handel stelsel? EOD posisie handel stelsel? Haai almal, Ek is splinternuwe om die FX mark. Ek het geleer soveel as wat ek kan en demo handel vir ongeveer 'n maand nou. Nie 'n baie sukses tot dusver, maar dat pla my nie as dit nog vroeë dae! haha My probleem is egter, is dit lyk byna al die inligting daar buite besig met dag handel oor korttermyn kaarte. Ek het nie tyd vir wat waar as Ek leef in Australië vir beginners (so kan nie veel van vang die & quot; swaar & quot; handel periodes daardie dag handel blyk goed te werk) en het 'n werk. Ek het gewonder of iemand my kan wys in die regte rigting vir 'n eenvoudige handel strategie wat gebruik kan word gewerk vanuit 'n daaglikse skedule. Ek is nie op soek na die heilige graal of enigiets, net iets wat maklik is om te gebruik en te verstaan, gee my 'n bietjie beter as 50-50 suksessyfer en kan gebruik word vir handel posisies van 1 dag tot ongeveer 1 week. Is dit te veel gevra? Oor die enigste aanwysers ek tot dusver verstaan ​​word bewegende gemiddeldes, die MACD, die DMI en Bollinger bands. Ek het gelees oor die RSI en Stochastics maar is onseker presies hoe om dit te gebruik en wanneer. In elk geval, sal enige voorstelle waardeer word.


No comments:

Post a Comment