Thursday, October 13, 2016

Dag Trading Rekenaars

Dag Trading Rekenaars Met betrekking tot dag handel rekenaars, in my mening, die waarheid oor die SVE en RAM vereistes vir die gemiddelde dag handelaar werklik kom neer op hierdie. enige nuwe, van die rak af rekenaar is voldoende vir die dag handel en beslis vir swing handel. Maar as jy van plan is om intensiewe back testing doen en 'n paar outomatiese strategieë werk in 'n keer, dan miskien Intel se i7-verwerker en ten minste 4 GB RAM is vir jou. Maar, as jou plan is om 'n gereelde diskresionêre kleinhandel handelaar wees, dan is die duurste dag handel rekenaars op die mark is eenvoudig nie nodig vir intraday handel. Streaming aanhalings en kartering pakkette net nie sit 'n swaar las op die CPU soos video redigering, video speletjies en ingenieurswese 3-D CAD programme doen. Om my punt te illustreer, hier is 'n kiekie van my vensters taak bestuurder. My Dell Core i7 het nou drie programme oop, van wie een 'n kartering program met honderde aandele voortdurend opgedateer. Die SVE word nie baie hard te werk is dit? Dit is met behulp van 'n yslike 1% van die verwerking van krag en slegs 'n kwart van my beskikbaar RAM geheue. Nou, ek gaan colporteren rug op jou vir 'n oomblik en sê dit. Ek het 'n Core i7 nie omdat ek regtig nodig nie, maar omdat ek wou dit net. Naas, as jy gaan deur Dell, kan jy 'n paar baie goeie deals op i7 in die Studio XPS lyn. Ek het myne met 4 GB RAM. Daar is nie regtig 'n goeie rede om te gaan met minder geheue, want RAM is so goedkoop. Eerlik, as jy nie wil hê dat 'n baie oor die dag handel rekenaars deurbring, doen dan nie. 'N eenvoudige vanielje dual core sal dit ook goed doen. Moet net nie enige laer as 2 GB RAM gaan. Oor die bedryfstelsel - 'n baie ouens is lief vir Windows XP Pro. dit is tyd om aan te beweeg. Windows 7-64 bietjie groot, ek is mal daaroor. Programme soos Ninjatrader 7 is nou met behulp van 64 bit multicore tegnologie. Sommige sagteware maatskappye is agter, maar jy kan dit nog steeds loop op Windows 7. BACKUP REKENAAR As jy wil dit ernstig met jou handel besigheid te kry, moet jy oorweeg om 'n 2de rekenaar as 'n back-up, wat word gewy aan twee take: 'N identiese kopie van jou verhandelingsplatform en enige ander nodige sagteware, moet gelaai word en gereed is om te werk as dit nodig is. Jy weet nooit wanneer jou primêre rekenaar gaan uitsny op jou. Ook, moet jy altyd rugsteun van jou platform instellings hou op 'n USB drive, in die geval wat jy ooit nodig het om 'n vars en installeer van Windows te doen. Jy wil die internet reg te navigeer? Wel, as jy ernstig is oor die dag handel is, sal jy 'n aparte rekenaar vir daardie gebruik, en hou alles wat die internet vullis af hardeskyf jou handel tuig se. As jy 'n toegewyde dag handel rekenaar, wat nooit sien enige webwerwe behalwe jou makelaar se, kan jy selfs voer dit met geen vensters firewall of anti-virus / spyware-sagteware. Ek het nog nooit enige probleme met aanhalings om al vasgesteek het, selfs op ultra hoë volume FOMC dae met die ES (Emini S & P 500) het. Of jy nou die hele gesin of nie, en veral as jy dit doen. kry jouself 'n tweede internet diensverskaffer en modem. Ek het beide 'n kabelmodem en 'n ADSL-modem. Die kabelmodem word gewy aan my handel rekenaar en my ADSL-modem wat ook draadloos, is die rugsteun. Dit is ook die kanaal vir die internet aktiwiteite my familie se (rekenaar, Netflix, Xbox Live, ens). Maak geen fout hieroor - Jy moet jou eie toegewyde modem! Moet nie eers dink oor probeer om goedkoop en dag handel gaan met behulp van dieselfde ISP as jou familie of selfs deur jouself te navigeer en handel op dieselfde lyn. Dis net nie slim. Wat gaan jy doen as jou modem gesluit en dan die battery besef jy in jou selfoon se dood wanneer jy na jou makelaar bel oor die oop posisies? Duh! Verskeie monitors SETUP Hoeveel monitors? Dit is 'n persoonlike keuse wat jy moet maak, maar moenie die fout maak om te dink meer is altyd beter. Ek hou van drie - 24 "monitors en vir my is dit net reg. Hou jou kaarte en skerm inligting aan 'n minimum te beperk, wat jou nodig skerm Real Estate sal hou tot 'n minimum. Hou jou skerm inligting net wat jy nodig het om jou plan te handel. Hou dit eenvoudig. Voel nie soos wat jy nodig het ses monitors net om te beïndruk jou vriendin of vrou. Hulle is in elk geval nie beïndruk. Hul ergonomiese posisie is baie belangrik. Jy wil nie jou monitors geposisioneer sodat hulle nodig het om jou nek om 'n ogie oor hulle hou slinger. Dit sal jou konstante hoofpyn gee. UPS - Friends krag UPS staan ​​vir Uninterrupted Power Supply. Dit is die swart blokkie wat jy sien in tussen my rekenaars in die prentjie. Myne is 'n APC merk. A UPS is basies net 'n groot battery wat gaan aan onmiddellik as die krag in jou huis kantoor afgaan. Nie net so belangrik soos dubbele rekenaars en 'n dubbele modems, maar vir $ 150 dit is lekker om te weet dat as die ligte gaan uit, sal dit my dag handel rekenaar, twee monitors en twee modems vir tot 40 minute krag. Dis ook dien as 'n heavy duty oplewing beskermer vir my toerusting. En toe Hy iemand wat hul huis gehad het deur weerlig getref en gesien wat dit kan doen om elektroniese regoor die huis, dit is vir my belangrik. As jy besluit om 'n UPS kry, maak seker dat jy die aansluiting van nie net jou skerms en rekenaar (net een is fyn), maar ook jou modems, anders sal jy wees sonder die internet as die krag afgaan. Gebruik net 'n gereelde oplewing beskerming krag strook vir enigiets anders wat is nie nodig om te hardloop, soos die Friends rekenaar en miskien 'n skerm of twee. Die idee is om 'n voldoende battery sap om jou dag handel rekenaar en skerms lank genoeg om enige voorraad posisies jy dalk by die tyd van die kragonderbreking wees uitgang hardloop het. videokaarte Vir een of ander rede baie dag handelaars dink wat hulle nodig het hi-performance video kaarte vir hul handel dryf. Dit is 'n mite. Slegs die mees basiese NVIDIA of Matrox video kaarte wat nodig is vir die saak. Passiewe bestraling (geen fan) 2D kaarte is fyn. Kaarte en aanhalings nie eis hi-prestasie kaarte soos gamers vereis. Die enigste ding wat in die handel waaraan ek kan dink wat dalk 3D effekte vereis, is back testing optimalisering grafieke, maar ek dink die meeste rekenaars vandag verkoop kan daardie reg uit die boks te hanteer. Wat moet jy doen met wees, is of jou dag handel rekenaar 'n ander monitor dalk nodig in die toekoms. As dit so is, dan kyk na 'n video kaart wat vier monitors vir toekomstige uitbreiding kan koop. ekstra wenke Moet 'n paar wenke oor hoe om jou dag handel rekenaar met in top vorm te hou? Check uit my Trading Rekenaar wenke bladsy. As jy op soek is na 'n paar nuwe rekenaartoerusting of wil graag 'n battery terug te oorweeg (UPS), het ek 'n Amazon winkel en gerieflik gekategoriseer komponente wat jy dalk belangstel insluitend rekenaars - ekonomies, nog voldoende is vir die dag handel.


No comments:

Post a Comment